“Let’s Glow SF”: ترویج استفاده از نقشه برداری با فناوری پیشرفته برای بازگرداندن مردم به مرکز شهر سانفرانسیسکو


سانفرانسیسکو (KGO) – شمارش معکوس برای مرکز شهر سانفرانسیسکو در جمعه شب چراغ‌های روشن و دلیلی برای جشن گرفتن به ارمغان می‌آورد.

منطقه رفاه اجتماعی مرکز شهر سانفرانسیسکو اولین رویداد نقشه برداری طرح تعطیلات خود را با نام Let’s Glow SF راه اندازی کرد.

از آن به عنوان بزرگترین رویداد نقشه برداری طرح ریزی در ایالات متحده یاد می شود

ظرف ده روز، هنرهای پیشرفته دیوارهای بیرونی چندین ساختمان در مرکز شهر را پوشش خواهند داد. این نمایشگر 5 دقیقه ای برای کمک به ترویج تجارت در شهر طراحی شده است.

مرتبط: مقامات SF اصرار دارند که شهر پس از سرقت اخیر امن است و از خریدهای محلی برای تعطیلات می خواهند.

رابی سیلور، مدیر اجرایی مرکز شهر سانفرانسیسکو، به ABC7 News گفت: “ما می خواهیم مردم با ماشین یا وسایل حمل و نقل عمومی به سانفرانسیسکو پرواز کنند.” “یک شب اتاق هتل رزرو کنید، فقط برای این نوع رویداد.”

هدف این است که منطقه را فعال کنیم، مردم را بیرون کنیم و اجازه دهیم مردم پول خرج کنند.

شهردار لندن برید به جمعیت گفت که سانفرانسیسکو با بسیاری از ویدیوهای ویروسی که جنایات را به تصویر می‌کشند، تعریف می‌شود، مانند خرید اراذل و اوباش فروشگاه‌ها و دزدی وقیحانه از مغازه.

او گفت: “مردم سعی می کنند ما را بر اساس برخی ویدیوها تعریف کنند که بهترین مکان های سانفرانسیسکو و آنچه را که ما ارائه می دهیم را نشان نمی دهد.” “با گرد هم آمدن برای نمایش این نمایش نوری باورنکردنی و باورنکردنی، ارتباط نزدیکی با انعطاف پذیری ما دارد، روایت خودمان را تثبیت می کنیم و هویت ما را به عنوان یک شهر تعریف می کنیم.”

ویدئو: چراغ های تعطیلات “جادویی” در میدان SF Ghirardelli باعث شادی شرکت کنندگان می شود

یکی از مخاطبان به ABC7 News گفت: “امیدوارم همه چیز بهتر شود.”

سیلور در مورد مسائل ایمنی صحبت کرد، “همه ما فقط کمی احساس می کنیم – واقعاً احساساتی. ما می خواهیم بیرون برویم، ما فعالیت های ایمن و سالم می خواهیم… من فکر می کنم این نوآوری است اولین قدم.”

هجده پروژکتور لیزری در چهار مکان مختلف در منطقه مالی شهر توزیع شده است.

  • مربع یک بوته
  • 345 خیابان مونتگومری
  • بورس اوراق بهادار اقیانوس آرام 301 Pine St.
  • مرکز 5 Hyatt Regency Embarcadero

شان میسون، مدیر ارشد فناوری A3 Visual، می‌گوید: «در دوره‌ای که فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم از مقداری الهام و کمی زیبایی در زندگی خود استفاده کنیم، فکر می‌کنم این همان چیزی است که ما واقعاً می‌خواهیم تجربه مردم را ببینیم.

مطالب مرتبط: نمایشگاه جهانی کریسمس Widmer به Pleasanton باز می گردد

A3 Visual شرکت تولیدی است که در پشت نقشه‌برداری دقیق پروجکشن قرار دارد. او آن را یکی از بزرگترین اشکال هنری موجود توصیف کرد.

سیلور گفت: “ما با رستوران ها و بارهای خود تماس خواهیم گرفت تا ببینیم فروش آنها چگونه است. زیرا این اتفاق هر شب از ساعت 17:30 تا 10 بعد از ظهر رخ می دهد که بازه زمانی بسیار خوبی برای سنجش موفقیت به ما می دهد.”

شهردار برید به بازدیدکنندگان گفت: زمان درخشش سانفرانسیسکو فرا رسیده است. “و امشب، ما می درخشیم.”

این رویداد تا 12 دسامبر ادامه خواهد داشت.

حق چاپ © 2021 KGO-TV. تمامی حقوق محفوظ است