معلمان در بحث های کلاس درس تحت قانون جدید تئوری نژاد انتقادی تگزاس با چالش مواجه می شوند


هوسون، تگزاس (KTRK) — مربیان، یک کارشناس حقوق، و یکی از والدین هیوستون در مورد قانون جدید تگزاس که می تواند بر نحوه برخورد مربیان با نژادپرستی و موضوعات «جنجال برانگیز» یا بحث برانگیز در کلاس تأثیر بگذارد، بررسی کردند.

قانون جدید تگزاس بیان می‌کند که معلمان مجبور به تدریس «مسائل بحث‌برانگیز گسترده» یا سیاست‌های عمومی نخواهند بود. این به Gov برمی گردد. تصمیم گرگ ابوت برای اتخاذ تدابیر محدودتر برای جلوگیری از تدریس «نظریه نژاد انتقادی» در مدارس دولتی تگزاس.

داستان مرتبط را ببینید: نظریه نژاد انتقادی چیست؟ توضیح نظم و انضباط که فرماندار تگزاس می خواهد «لغو» کند

اندرو دیویی، دبیر و خزانه‌دار فدراسیون معلمان هیوستون، گفت که قانون تعریف نمی‌کند که چه چیزی «جنجال‌برانگیز» در نظر گرفته می‌شود یا چه کسی و چگونه قانون اجرا می‌شود.

دیویی گفت: “واقعیت موضوع، تئوری نژاد انتقادی است، شماره یک، اکثر مردم هیچ ایده ای ندارند. این نظریه در حال حاضر در مدارس دولتی تگزاس تدریس نمی شود.” “برنامه درسی ایالت تگزاس TEKS، دانش و مهارت های ضروری تگزاس نامیده می شود، و هیچ اشاره ای به نظریه نژاد انتقادی در آنجا وجود ندارد. اکنون، آنچه قانون می گوید ما نمی توانیم موضوعات بحث برانگیز اجتماعی و سیاسی را آموزش دهیم، و اینجاست که مبهم بودن این است.”

نگاه کنید به مطالب مرتبط: «نظریه نژاد انتقادی» تگزاس ممکن است برای معلمان دشوار باشد

کالین اشمیت، معلم ISD در هیوستون، گفت که قانون جدید قبلاً بر نحوه نگاه مربیان به برنامه درسی خود و آنچه که آنها می توانند هنگام پرسیدن سؤالات یا مقایسه آنچه در رویدادهای جاری مرتبط با موضوع اتفاق می افتد بگویند تأثیر گذاشته است.

اشمیت گفت: «ما نمی دانیم اگر آن را به روشی که کسی دوست ندارد آموزش دهیم، چه عواقبی ممکن است داشته باشد.

یکی دیگر از الزامات این است که حداقل یک معلم و یک مدیر باید یک برنامه آموزشی مدنی را بگذرانند، اما مربیان را در مورد نحوه پرداختن به نژاد و نژادپرستی در برنامه های درسی خود آموزش دهند.

مارک جونز، استاد علوم سیاسی در دانشگاه رایس، گفت: «این تا چند سال تا زمانی که آژانس آموزشی تگزاس نتواند آن را ایجاد کند، اجرا نخواهد شد. متأسفانه، آنچه که قرار است اتفاق بیفتد این است که بسیاری از مدیران مدارس و معلمان به جای تمرکز بر آموزش فرزندانمان، زمان خود را صرف تلاش برای کشف این قانون و نحوه رعایت آن خواهند کرد.»

TEA هنوز دستورالعمل جدیدی در مورد این قانون منتشر نکرده است.

برای به روز رسانی در مورد این داستان، Roxie Bustamante را در فیس بوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

حق چاپ © 2021 KTRK-TV. تمامی حقوق محفوظ است.