لوان رید از سی‌بی‌اس بوستون عنوان AFC شرق را «برادر بزرگ علیه برادر کوچک» می‌خواند – سی‌بی‌اس شیکاگو


(CBS) – با نگاهی به شرق AFC در این هفته، یک مسابقه ترکیبی از دشمنان دیویژن را خواهید دید، زیرا نیویورک جتس در برابر فیلادلفیا ایگلز بازی می کند و دلفین میامی میزبان نیویورک جاینتز است. در رویداد اصلی این بخش، 8-4 نیوانگلند پاتریوتز و 7-4 بوفالو بیلز برای برتری در شرق AFC رقابت می کنند.

لوان رید، نویسنده ورزشی سی‌بی‌اس بوستون، در هفته سیزدهم سه بازی شرق AFC را تماشا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: محاکمه جوسی اسمولت: وکیل مدافع تقاضای جرم می کند و قاضی را متهم می کند که به او عجله کرده است.قاضی اتهامات و درخواست ها را رد می کند

همه زمان های ذکر شده شرقی هستند.

پخش زنده NFL محلی در بازی های CBS با Paramount +.

New York Giants @ Miami Dolphins، یکشنبه، 5 دسامبر، ساعت 13:00

دلفین ها در این مسابقه با چهار پیروزی متوالی بازی کرده اند و جاینتز نیز پس از پیروزی گیج کننده هفته گذشته در فیلادلفیا در اوج قرار دارد. وقتی رید این مسابقه را می بیند، یک روز ترش در زیر آفتاب برای پسری آبی می بیند.

رید گفت: “ناگهان برایان فلورس ما را به قصد اخراج ترک کرد، برایان فلورز برای تو بد نیست.” “تور خوب بازی می کند. من نمی دانم که آیا دنیل جونز بازی خواهد کرد یا خیر. او از ناحیه گردن آسیب دیده است و فقط در حال جابجایی وسایل در تیم است. بنابراین من در خانه بازی می کنم، دلفین های میامی را با خود ببرید. علاوه بر این، در میامی. نیویورک ظاهر خواهد شد و همانطور که می دانید فصل ما تماشای خورشید و سرگرمی در اینجا در میامی خواهد بود. اوقات خوشی داشته باشید. بازی طبق معمول از خودتان مراقبت می کند.”

بیشتر بخوانید: یک عابر پیاده در I-57 در شهرستان ویل تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت.مسیر جنوب بسته شد

فیلادلفیا ایگلز @ New York Jets یکشنبه، 5 دسامبر، ساعت 13:00 CBS

نیویورک جتس هفته گذشته با وجود از دست دادن برترین WR ها و RB ها، یک پیروزی سخت به دست آورد. خط دفاعی گنگ گرین ظاهر بزرگی در زمین داشت و در نیمه دوم یک شوت اوت کرد. همه حملات ایگلز فرض می کند که توپ عجله دارد. این منطقه ای است که جت ها در این فصل برای دفاع از آن تلاش می کنند و به ازای هر حمل 4.5 یارد اجازه می دهند. ایگلز در طول تاریخ 11-0 مقابل جتز بوده است. با این برد، نیویورک نه تنها به سریال شکست ناپذیر فیلی پایان می دهد، بلکه در آن سال به 0.500 در خانه خواهد رفت.

لوان رید از بوستون می‌گوید: «هر وقت جت‌ها را بازی می‌کنم، این یک بازی بازگشت به خانه است مانند بازی آلاباما در دبیرستان نوروود. “این بازی درست شماست. این زمانی است که آمار خود را پر می کنید. این زمانی است که نماینده نوار را می گیرد و می گوید” بررسی کنید که در این بازی چه کار کرده اید. ایگلز در حال تلاش برای شکست دادن جت ها هستند. آنها به جت ها حمله خواهند کرد. “

New England Patriots @ Buffalo Bills، دوشنبه، 6 دسامبر در ساعت 8:15 (CBS)

میهن پرستان در هفته سیزدهم با 6 پیروزی متوالی به صدر جدول رده بندی صعود کردند. بوفالو از زمان برد و باخت هفتگی فلیپ فلاپ های هفتگی در آن دوره، 500/0 توپ بازی کرده است. بیل دارای رکورد شکست ناپذیر و کامل 3-0 در بخش است در حالی که میهن پرستان 2-1 در مسابقات AFC East نشسته اند. وقتی نوبت به این مسابقه سنگین وزن می رسد، رید همه در تیم محلی خود حضور دارد.

سایر اخبار: 2 خیابان 57 در تیراندازی در بزرگراه دن رایان در نزدیکی خیابان مجروح شد

رید گفت: «برادرم برادرم را تحویل می گیرد. “برادرم شروع به تصاحب بخش کرد و برادرم در را زد. و او گفت: “تو الان اینجا چه کار می کنی؟ شما 20 را تحویل می گیرید، 1 را رها می کنید و قبلاً برگشته اید. من قبلاً قفل را عوض کرده ام. “من خواهم کرد. در این بازی Patriots را بگیرید و 6 بازی پشت سر هم سوار شوید. به نظر می رسد آنها خوب بازی می کنند. آنها احساس می کنند خوب بازی می کنند. بوفالو هفته بعد با تامپا بازی خواهد کرد و فشار بیشتری را برای بردن بازی به او وارد می کند. بنابراین پاتریوت ها در این بازی شرکت خواهند کرد. آنها یک مدافع جوان دارند. آنها به خوبی می دانند که چه کاری انجام می دهند. بوفالو هنوز در تلاش است تا آن را کشف کند. جاش آلن و بازوهای مغرورش در حال پرتاب توپ به سمت همه هستند. اما من پاتریوت ها را در این بازی می گیرم. “