لیانا والاس در “Survivor” All-Black Alliance از هم پاشید: “ما فقط می خواستیم به 8 نفر برتر برسیم، سپس می توانیم جنگ جهانی دوم داشته باشیم” – WCCO


(CBS) – لیانا والاس آخرین مورد بود بازماندگان 41 بازی می کند تا شعله آنها خاموش شود وقتی در قسمت 11 رای داده شد و دوازدهمین عضو هیئت داوران این فصل شد.

مت وایس CBS با لیانا در مورد او صحبت کرد بازمانده نیروها، نقض اتحاد و پیچشی که او را به خانه فرستاد.

بیشتر بخوانید: خلاصه داستان “Survivor 41” قسمت 11: Do or Die

مگاوات- هی لینا! به خاطر یک بازی عالی به شما تبریک می‌گویم، متأسفانه سریع‌تر از آنچه که دوست داشتید به پایان رسید، اما وقتی به جزیره رسیدید، من را به ابتدا برگردانید. اولین برداشت شما چه بود؟

LW- همانطور که می دانید من یک طرفدار مادام العمر هستم. باورم نمی شد دارم بازی می کنم بازمانده. سپس بالاخره با افراد قبیله خود آشنا خواهید شد، و دیدار با همه بسیار جالب بود. من از همان ابتدا با Evvie ارتباط برقرار کردم. تیف شوخی می کرد، بامزه بود. من و سارا هر دو دانشجو بودیم.

من قبلاً فصل های زیادی را دیده ام، اما اکنون باید بازی کنم و می خواهم رابطه ام را ایجاد کنم، و این جالب ترین بخش بود، در واقع این اتفاق افتاد.

مگاوات- تصور می‌کنم به عنوان یک طرفدار مادام‌العمر همیشه رویای چیزهایی مانند نام قبیله‌تان، چه رنگی، حتی چیزهای کوچکی مانند آن را داشته‌اید.

LW- فوق العاده عالی و برای دیدن مسیرهایی که در آن قدم می زنید. پیدا کردن آن در اینجا است که آب دریافت می کنید و فوق العاده چرب است. انگار به معنای واقعی کلمه اینجا هستم!

مگاوات- حالا در قسمت هفته گذشته، شان رای منفی داده شد. این تصمیمی بود که شما جزئی از آن نبودید و بدیهی است که شما را در مسیر اشتباه قرار داد و من فکر می کنم بسیاری از مردم می توانند دلیل آن را درک کنند. وقتی فهمیدی شان بیرون است، چه چیزی در سرت گذشت؟

LW- من شوکه شده بودم زیرا می دانستم بین شان و دیشان پویایی شدیدی وجود دارد و در نقطه ای منفجر می شود. اما من فکر کردم، با وجود این که ما این تنش و چیزهای مشابه را داریم، تا ساعت هشت در اکثریت هستیم، و منطقی نیست که کسی را از اتحاد اصلی خود حذف کنیم.

من فقط می خواستم ما به هشت نفر برتر برسیم، و سپس می توانیم جنگ جهانی دوم را داشته باشیم، هر چه در آن زمان می دانید؟ برای من معنی نداشت من فقط آن را متوجه نشدم، و بنابراین می خواستم آن را برای خودم توضیح دهم، زیرا معنی ندارد. من شوکه شدم.

همچنین در ابتدا عصبانیت بود زیرا من فقط در ذهنم محکم شدم و این گفتگو را با شانون انجام دادم و انگار این کسی است که می خواهم با او پایان دهم. من می خواستم با او کار کنم و حتی پرتاب او یک تهدید بود، می خواستم در نهایت با او باشم.

مگاوات- این فصل پیچ و تاب های زیادی داشته است. پس از آن تصمیم، واضح است که شما و Deshawn لزوماً در یک صفحه نبودید. بنابراین وقتی می بینید که او وارد چالش Do or Die می شود و برنده می شود.

بیشتر بخوانید: “زندگی شما به این دلیل که تشخیص داده اید به پایان نمی رسد”: شانتل اسمیت قبل از “Survivor” در مورد مبارزه خود با بیماری ام اس صحبت می کند.

بنابراین اکنون او نه تنها محافظت شده است، بلکه شانس شما برای رفتن به خانه نیز بالاتر رفته است. پس چه چیزی از سر شما می گذرد؟

LW- بله، فکر می‌کنم سخت‌ترین قسمت این بود که شب من یک شب Do or Die بود. فکر می‌کنم اگر اینطور نبود، شاید می‌توانستم از آن خلاص شوم. دنی مصونیت داشت، دشان اکنون امن بود. می دانستم که روی صندلی داغ نشسته ام.

من فکر می کنم که این فقط یک مفهوم خوب از انتخابی است که هر دو انجام داده اند. همین که انتهای کوتاه چوب را گرفتم دقیقاً دلیلی بود که می خواستم تا هشت آخر با هم بمانیم.

بنابراین در آن مرحله، من سعی داشتم به این نکته اشاره کنم که ریکارد یک تهدید چالش برانگیز است و من از آن زاویه استفاده می کنم و با آن فرار می کنم. واقعاً گیج کننده بود زیرا وارد صندوق عقب شدم و فکر می کردم ریکارد را زیر اتوبوس می اندازم، اما آنقدر اتفاق افتاد که حتی فرصت این کار را نداشتم.

مگاوات- در نهایت همه چیز برای شما اشتباه شد، اما به هفت نفر آخر رسیدید. بنابراین به همان اندازه که در مورد چیزهایی که اشتباه پیش رفت صحبت می کنیم، شما یک بازی عالی را انجام دادید که فکر می کنم 21 روز آنجا بودید. فکر می کنید قوی ترین بخش بازی شما چه بود؟

LW- بله، من قطعاً فکر می کنم این روابط اجتماعی بود. من توانستم با تعدادی از افراد قبیله خود ارتباط برقرار کنم و اطلاعات لازم را داشتم. من مزیت دانش قدرت است را دریافت کردم و به اندازه کافی استراتژیک بودم که اجازه ندهم قبیله ام از آن مطلع شود. البته با پیوستن من به ادغام، این تغییر کرد.

چیزی که بیشتر از همه از آن راضی هستم این است که توانستم معتبر باشم و آن ارتباطات واقعاً واقعی را ایجاد کنم که به من کمک کرد تا در بازی پیشرفت کنم. بخشی از استراتژی من این بود که از نمایش خارج نشوم و احساس کنم پایین نمی روم و تاب نمی خورم. من سخت بازی کردم و واقعاً به این موضوع افتخار می کنم. من تا انتها کشیده نمی شدم و بازی می کردم.

مگاوات- و باید افتخار کنید که بازی بسیار قدرتمندی انجام دادید. آخرین سوال قبل از اینکه شما را رها کنم، آیا به یک دور جدید باز می گردید؟

LW- آره! خوب بدانید که دیوانه کننده به نظر می رسد ما به معنای واقعی کلمه گرسنه هستیم، برنج نداشتیم، این نسخه جدید بازی دیوانه کننده است. من معتادم بازمانده با وجود اینکه من عاشق بازی هستم و احساس می کنم قبلاً برنده شده ام.

مگاوات- خب لیانا امروز خیلی خوب بود که با تو صحبت کردم. یک بار دیگر به خاطر بازی خوب و بهترین ها برای آینده تبریک می گویم. امیدوارم دوباره شما را آنجا ببینم!

LW- خیلی ممنون، خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم!

اخبار بیشتر: نصیر متلف می‌گوید در سریال Survivor 41 «مثل فردا نبود» را بازی کرده است.

برای یک مورد جدید هماهنگ کنید بازمانده چهارشنبه آینده در 20:00 ET / PT در CBS یا پخش جریانی با Paramount +. لیست های محلی خود را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.